0%
10jaar
Group 35

Onze aanpak
we've got this

Scroll
Nuvastgoed   Brainstorm 9788

Hoe wij een vastgoedproject aanvliegen? Door het AIDA marketing model te vertalen naar onze huidige tijd van digitalisering en customer experience. En dat is niet alleen een bewezen model op papier. Vanuit onze ervaring kennen wij de markt door en door en heeft onze aanpak zich ook continu bewezen in de praktijk.

1. Projectidentiteit

2. Aankondiging

3. Pre-sale

4. Start verkoop

5. Follow-up

1.

Projectidentiteit

Een goed begin is het halve merk. Daarom starten we met een kick-off; wat kenmerkt jouw vastgoedproject? Wie is de doelgroep? Wat zijn de kernwaarden van het project? Wanneer we dat helder hebben, leggen we jouw projectidentiteit visueel vast. Oftewel: we maken een huisstijl met de juiste kleuren, lettertypes, stijlelementen, beeldtaal en tone-of-voice.

logo  //  huisstijl  //  brandbook  //  project- en sfeerfotografie

Wat doen we in deze fase?

  • In een intake of brainstorm bespreken we ins en outs over het project, de locatie en de doelgroep die jullie als opdrachtgevers ook als geen ander kennen.
  • Een projectnaam die perfect aansluit. Laat dat maar aan ons over.
  • Wij maken een projectidentiteit die staat als een huis. Compleet met passende kleuren, lettertypes en beeldtaal.
  • Voeg sfeerfotografie toe om de beleving van de locatie over te brengen.
  • Nadat de basis staat en het ontwerp van het project definitief is, kunnen we starten met de uitwerking van alle visuals, sfeerplattegronden etc. om te werken naar de aankondiging van het project
Lees meer
EVE brandbook
EVE logo

2.

Aankondiging

De hoogste tijd om het vastgoedproject kenbaar te maken bij de doelgroep. En dat niet alleen, we willen interesse wekken en ervoor zorgen dat geïnteresseerden zich inschrijven via de aankondingswebsite. Dat doen we door middel van online en offline promotie, zoals een bouwbord op locatie, advertentie in de lokale krant of een online campagne op de socials.

aankondigingswebsite  //  bouwbord  //  social media campagne  //  advertenties  //  flyers en posters

Wat doen we in deze fase?

  • Wij ontwerpen en bouwen een aantrekkelijke aankondigingswebsite waarop geïnteresseerden hun gegevens achterlaten.
  • Laten de aankondiging van je project maar beginnen! Hiervoor gebruiken we de juiste online en offline promotiekanalen.
Lees meer
Meesters van Apeldoorn Bouwbord 0165
WijCK mobile insta

3.

Pre-sale

De leads stromen binnen, maar nu willen we ook voorkeur creëren. We verleiden potentiële kopers met realistische visuals en animaties, aantrekkelijke sfeerplattegronden of campagnebeelden. Deze beelden komen terug in alle promotiemiddelen en op de website mét interactieve woningselector voor alle specificaties, prijzen en informatie per bouwnummer.

pre-sale website  //  woningselector  //  social media campagne  //  advertenties  //  nieuwsbrief

Wat doen we in deze fase?

  • Maximale verkoopopbrengst wordt in deze fase bepaald op basis van de hoeveelheid interesse in een bepaald bouwnummer/woningtype
  • Verleid de potentiële koper met fotorealistische exterieur- en interieurvisuals.
  • Een goed beeld geven van de ruimte: dat doe je met gezellig ingerichte sfeerplattegronden i.c.m. matchende interieurvisuals.
  • Geef smoel aan je project met portret- en/of conceptfotografie.
  • In de verkoopbrochure komt alles samen; van specificaties tot beeld en verhaal.
  • De woningen worden per bouwnummer uitgelicht in de woningselector op de pre-sale website.
  • We voeren opnieuw campagne om geïnteresseerden over de streep te trekken om hun voorkeuren door te geven.
Lees meer
Scala woningselector
View 5 HR

4.

Start verkoop

Gefeliciteerd! Je project is in verkoop. In de aanloop naar de start verkoop zijn wij, samen met jullie, druk bezig met alle voorbereidingen. Start verkoopwebsite klaar voor livegang? Verkoopbrochure klaar om te drukken? Roll-up banners, foamborden en goodies voor het verkoopevenement tot in de puntjes verzorgd? Check, check, check.

start verkoop website  //  social media campagne  //  advertenties  //  brochure  //  eventmiddelen

Wat doen we in deze fase?

  • Op de website wordt alles gereed gemaakt voor start verkoop.
  • Verkoopprijzen zijn definitief bepaald en alle contractstukken zijn gereed. Wil je echt opvallen? Zet dan een animatie in met bewegende exterieur- en interieurvisuals en videobeelden van het project.
  • Start verkoop evenement? We maken alle eventmiddelen op in de huisstijl en zorgen dat alles tot in de puntjes is verzorgd.
  • Vergeet het event niet vast te laten leggen door een van onze foto- en videografen.
Lees meer
Brochure Jacobusbos 3856
BoWonen Veerhaven event 0606

5.

Follow-up

Gedurende het gehele traject staan wij naast jullie; ook in de follow-up. Zijn er woningen die wat extra aandacht nodig hebben? Zijn er campagnes die bijsturing vragen? Samen bepalen we welke online en offline promotiemiddelen we aanvullend inzetten of welke aanpassingen nodig zijn om jouw vastgoedproject te verkopen.

analyse  //  online en/of offline campagne

Wat doen we in deze fase?

  • Wat is het effect van onze campagnes? De statistieken van social media bieden ons inzicht.
  • Hoe komen en gedragen websitebezoekers zich op de projectwebsite? Met die informatie kunnen we winst behalen!
  • Op basis van resultaten en inzichten gaan we campagnes bijsturen, advertenties aanpassen en webpagina's optimaliseren.
  • Om een laatste bouwnummer te verkopen kiezen we soms voor directe call-to-actions op de website, zoals een pop-up of opvallende button.
Lees meer
nuvastgoed-diversen-5828
nuvastgoed-diversen-1730

Oke, mooi verhaal, maar waarom dan Nuvastgoed?

Path 77

Eén aanspreekpunt

Tien keer uitleggen wat het project inhoudt en waar op gelet moet worden? Dat vindt niemand handig. Bij ons heb je – het gehele project door – één aanspreekpunt. Hij of zij weet alles van jouw project. Soms nog beter dan dat jij het weet.

Path 77

Wij doen de checks

Met ons vier-ogen-principe gaat niets de deur uit zonder dat het dubbel is gecheckt. Met onze jarenlange ervaring kan je erop vertrouwen dat het tot op de bouwnummers goed gaat – wij zijn jouw verlengstuk!

Path 77

Alles onder één dak

Schakelen met de één voor de impressies en met de ander voor de brochure? Bij ons niet. Alle creatievelingen en vastgoedexperts hebben wij in eigen huis. Dat zorgt niet alleen voor een efficiënt proces met korte doorlooptijden, maar ook nog eens voor de hoogste kwaliteit.

Path 77

Vastgoedkennis in huis

Met vastgoedkennis én jarenlange ervaring vanuit de opdrachtgeverskant, begrijpen wij hoe de markt werkt. Daarom kunnen wij écht met je meedenken en begrijpen wij als geen ander jouw belangen en uitdagingen.

Laten we kennismaken

Rick Bezemer Nuvastgoed

Jouw vastgoedproject ook doordacht en compleet opgemaakt in de markt zetten? Door al onze diensten in huis te hebben, kunnen wij je letterlijk van begin tot eind begeleiden. Kom eens langs; we maken graag kennis met je!

Rick Bezemer  //  Commercial director

nuvastgoed-branding-lars+milou
nuvastgoed-diversen-0699