1. Projectidentiteit
Hoe wij een vastgoedproject aanvliegen? Door het AIDA marketing model te vertalen naar onze huidige tijd van digitalisering en customer experience. En dat is niet alleen een bewezen model op papier. Vanuit onze ervaring kennen wij de markt door en door en heeft onze aanpak zich ook continu bewezen in de praktijk.
1. Projectidentiteit
2. Aankondiging
3. Pre-sale
4. Start verkoop
5. Follow-up
Een goed begin is het halve merk. Daarom starten we met een kick-off; wat kenmerkt jouw vastgoedproject? Wie is de doelgroep? Wat zijn de kernwaarden van het project? Wanneer we dat helder hebben, leggen we jouw projectidentiteit visueel vast. Oftewel: we maken een huisstijl met de juiste kleuren, lettertypes, stijlelementen, beeldtaal en tone-of-voice.
logo // huisstijl // brandbook // project- en sfeerfotografie
Wat doen we in deze fase?
De hoogste tijd om het vastgoedproject kenbaar te maken bij de doelgroep. En dat niet alleen, we willen interesse wekken en ervoor zorgen dat geïnteresseerden zich inschrijven via de aankondingswebsite. Dat doen we door middel van online en offline promotie, zoals een bouwbord op locatie, advertentie in de lokale krant of een online campagne op de socials.
aankondigingswebsite // bouwbord // social media campagne // advertenties // flyers en posters
Wat doen we in deze fase?
De leads stromen binnen, maar nu willen we ook voorkeur creëren. We verleiden potentiële kopers met realistische visuals en animaties, aantrekkelijke sfeerplattegronden of campagnebeelden. Deze beelden komen terug in alle promotiemiddelen en op de website mét interactieve woningselector voor alle specificaties, prijzen en informatie per bouwnummer.
pre-sale website // woningselector // social media campagne // advertenties // nieuwsbrief
Wat doen we in deze fase?
Gefeliciteerd! Je project is in verkoop. In de aanloop naar de start verkoop zijn wij, samen met jullie, druk bezig met alle voorbereidingen. Start verkoopwebsite klaar voor livegang? Verkoopbrochure klaar om te drukken? Roll-up banners, foamborden en goodies voor het verkoopevenement tot in de puntjes verzorgd? Check, check, check.
start verkoop website // social media campagne // advertenties // brochure // eventmiddelen
Wat doen we in deze fase?
Gedurende het gehele traject staan wij naast jullie; ook in de follow-up. Zijn er woningen die wat extra aandacht nodig hebben? Zijn er campagnes die bijsturing vragen? Samen bepalen we welke online en offline promotiemiddelen we aanvullend inzetten of welke aanpassingen nodig zijn om jouw vastgoedproject te verkopen.
analyse // online en/of offline campagne
Wat doen we in deze fase?
Tien keer uitleggen wat het project inhoudt en waar op gelet moet worden? Dat vindt niemand handig. Bij ons heb je – het gehele project door – één aanspreekpunt. Hij of zij weet alles van jouw project. Soms nog beter dan dat jij het weet.
Met ons vier-ogen-principe gaat niets de deur uit zonder dat het dubbel is gecheckt. Met onze jarenlange ervaring kan je erop vertrouwen dat het tot op de bouwnummers goed gaat – wij zijn jouw verlengstuk!
Schakelen met de één voor de impressies en met de ander voor de brochure? Bij ons niet. Alle creatievelingen en vastgoedexperts hebben wij in eigen huis. Dat zorgt niet alleen voor een efficiënt proces met korte doorlooptijden, maar ook nog eens voor de hoogste kwaliteit.
Met vastgoedkennis én jarenlange ervaring vanuit de opdrachtgeverskant, begrijpen wij hoe de markt werkt. Daarom kunnen wij écht met je meedenken en begrijpen wij als geen ander jouw belangen en uitdagingen.
Jouw vastgoedproject ook doordacht en compleet opgemaakt in de markt zetten? Door al onze diensten in huis te hebben, kunnen wij je letterlijk van begin tot eind begeleiden. Kom eens langs; we maken graag kennis met je!
Rick Bezemer // Commercial director