Stephan Bervoets
Projectmanager
Projectnaam:
Meesters van Apeldoorn
Opdrachtgever:
Van Wijnen
Gelegen aan het Oranjepark en grenzend aan het stadshart van Apeldoorn vind je de voormalige Wilhelminaschool. Dit rijksmonument wordt getransformeerd tot vijf meesterlijke stadsvilla’s met de luxe van nu in sfeer van toen. De branding moest daarom exclusief, de visuals van van het hoogste niveau en de website moest een ware beleving worden. Met dat als briefing begonnen we aan een creatief proces. En het resultaat is een elegant geheel die precies uitstraalt wat het uit moet stralen.
Onze diensten:
visuals
Visuals van het hoogste niveau. Gemaakt aan de top van ons kunnen. Dat was de eis voor dit exclusieve project. Met de juiste combinatie van chique interieur, belichting en compositie is het resultaat verbluffend.
rijke historie
Meesters van Apeldoorn is wonen op een plek met historie. Waar in 1904 de Koningin Wilhelminaschool verrijst, daar wordt het ruim een eeuw later omgebouwd tot duurzame stadsvilla's. En deze historische glorie en toekomstwaardig wooncomfort hebben wij visueel tot in de details uitgewerkt.
branding
Exclusiviteit bereik je visueel door verschillende factoren. Na een brainstormsessie en het bepalen van de uniciteit van het project was het snel helder: typografie, kleur en vlak verdeling moesten die exclusiviteit uitdragen. Diep blauwe tinten, gecombineerd met een goud-beige tegenhanger, waren de eerste onderdelen die vastlagen. Door te spelen met negatieve ruimtes creeërden we vervolgens rust en luxe. Als kers op de taart kozen we een kenmerkend lettertype. Niet klassiek, maar juist stilistisch, als vertaling van het moderne karakter van de uiteindelijke stadsvilla's.
online media
Een verzorgde social media. Een interactieve woningselector. Een tot in de puntjes uitgewerkte website. Niet alleen fysieke middelen, ook alle online media zijn bedacht, ontworpen en gerealiseerd.
fotografie
Een beeld zegt meer dan duizend worden. Cliché. Klopt – maar daarmee niet minder waar. Ook voor Meesters van Apeldoorn was fotografie essentieel. Want je kan met woorden nog zo goed de charme van het Oranjepark of het stadshart uitleggen, foto's spreken nu eenmaal meer. Ter ondersteuning van de brochure en website trokken onze fotografen daarom de stad in. En het resultaat? Frisse en eigentijdse foto's.
Enthousiast geworden over deze case en wil jij ook een sterk vastgoedproject neerzetten? Mail of bel direct met Jeffrey en we komen graag met je in contact!
Jeffrey Bervoets // Creative director