0%
Group 35
SOZA macbook 1

soza: an uptown district in hartje den haag

Projectnaam:

SOZA Den Haag

Opdrachtgever:

VORM

Wonen, werken en ontspannen in een bruisende omgeving. Welkom in SOZA. Op het terrein van het voormalig ministerie van Sociale Zaken in Den Haag verrijst een modern en groen niewbouw complex met circa 1.200 woningen, 24.000 m² hoogwaardige kantoorruimte en een scala aan diverse voorzieningen. Met een focus op luxe en een link naar urban kregen wij de opdracht deze twee waardes te combineren tot één branding. Een exclusieve stijl met een alternatief, stads karakter. Wij zijn de uitdaging aangegaan.

Onze diensten:

Project team

Milou Bicker Nuvastgoed

Milou Bicker - Praet

Projectmanager

Lars Luiten Nuvastgoed

Lars Luiten

Designer

Karel van der Plas Nuvastgoed

Karel van der Plas

Art director

Fabienne Bertolin Nuvastgoed

Fabiënne Bertolin

Designer

Jos Bakker Nuvastgoed

Jos Bakker

(Web)designer

Robin Flamant Nuvastgoed

Robin Flamant

Front-end developer

Ismay Polack Nuvastgoed

Ismay Polack

Junior marketeer

SOZA connect 02
SOZA connect
SOZA wonenwerken impressie
SOZA wonenwerken

logo en vorm

Gebasseerd op de vier kenmerkende torens hebben wij vanuit isometrie een grafische beeldtaal ontworpen. Als hét element van de branding hebben wij deze als het fundament genomen voor de gehele huisstijl. Met zwart-wit als basis werd het geheel krachtig, strak én tijdloos. En dat moet wel voor een project die nog ruim tien jaar in de markt blijft.

SOZA beeldmerk
Soza isometrie Soza isometrie
SOZA logo animaties
SOZA slogan achtergrond
SOZA slogan

typografie

Hoe breng je exclusiviteit en urban samen? Waar vindt luxe het raakvlak met een alternatief, stads karakter? Voor die uitdaging stonden wij. En we hebben de oplossing gevonden in de typografie. Door de combinatie van twee verschillende lettertypes – die elkaar beide versterken – kregen we wat we wilden. Een luxe en urban stijl. Tijdloos en tegelijkertijd trendy.

SOZA typografie
SOZA macbook 2

website

Als het centrale communicatiemiddel verdiende de website onze grootste zorg. Met een uitgedachte structuur en opgezet stroomschema begonnen we aan de eerste fase: het ontwerp. Pas toen dat helemaal was uitgedacht, begonnen we aan fase twee: de technische realisatie. Met effecten, animaties en bewegingen kwam het geheel tot leven. Het werd bruisend, actief en hip. Precies wat SOZA is.

SOZA socials
SOZA website achtergrond

communicatie

Een branding werkt alleen wanneer deze consistent wordt doorgevoerd. Met andere woorden: of het nu een social media post betreft of een abri campagne, overal en altijd moet de huisstijl hetzelfde zijn. Dezelfde kleuren. Dezelfde vormen. Dezelfde tone-of-voice. Alles hetzelfde. En dan de oude truc toepassen: herhalen, herhalen en nog eens herhalen. Mensen zullen het opslaan, herkennen en vervolgens over gaan tot actie. En daar doen we het uiteindelijk voor.

SOZA abri
SOZA label 02
SOZA muur

Ook zo’n strak
project starten?

Jeffrey Bervoets Nuvastgoed

Enthousiast geworden over deze case en wil jij ook een sterk vastgoedproject neerzetten? Mail of bel direct met Jeffrey en we komen graag met je in contact!

Jeffrey Bervoets  //  Creative director

Laatste cases  //  Laatste cases  //  Laatste cases  //  Laatste cases  //

Bentwijck cover

Bentwijck Benthuizen

branding  //  visuals  //  
foto & video  //  websites

Woonkamer 1 HR

Meesters van Apeldoorn

branding  //  visuals  //  
foto & video  //  websites

nuvastgoed-branding-lars+milou
nuvastgoed-diversen-0699