Stephan Bervoets
Projectmanager
Projectnaam:
Scala Bergen op Zoom
Opdrachtgever:
ADAM vastgoed
Met 53 appartementen, variërend van 52 m2 tot meer dan 195 m2, is Scala het nieuwe appartementengebouw aan de rand van het centrum van Bergen op Zoom. Modern en luxe vormen twee belangrijke pijlers van het project. Aan ons de taak om deze kernwaardes visueel te vertalen naar middelen. Na een brainstormsessie en presentatie hebben we de visuele identiteit vastgesteld. Vervolgens namen we concrete stappen. Interieur- en exterieurvisuals werden gemaakt, plattegronden getekend, brochures ontworpen en tenslotte werd de website mét uitgebreide woningselector gerealiseerd. Alles werd uitgedacht. Alles klopte. En dat is precies het 'wonen op niveau' van Scala.
Onze diensten:
logo ontwikkeling
In het unieke gebouw dat trapsgewijs is opgebouwd lag de basis voor het logo. Door geen harde, dichte vormen te gebruiken, maar juist te kiezen voor lijnen, brachten we het beeldmerk richting het gewenste gevoel van luxe. Als toevoeging op de branding kozen we voor een herkenbaar gebruik van marmer. En je raadt het al. De combinatie van elegante lijnen op een stevige marmeren ondergrond zorgden precies voor de juiste look & feel.
branding
Keep it simple. De kracht van een goede branding. Zeker de branding van Scala. Met een minimalistisch kleurenpalet en een klassiek lettertype lieten we de middelen voor zich spreken. Uitgesproken en helder. Want ze stralen uit wat ze moeten uitstalen: luxe en kwaliteit. Zonder poespas. Dat is wonen op niveau. Dat is Scala.
woningselector
De website vandaag de dag vormt het centrum van je communicatie. Alle middelen verwijzen naar dit medium. Maar wat is een projectwebsite zonder duidelijke woningselector? Precies. Net niks. Om die reden ontwikkelden wij in samenwerking met Xitres/NieuwbouwOffice een uitgebreide selector. Handig voor de koper én handig voor jou.
brochure
Middelen pas je aan op de doelgroep. Juist nu de digitale wereld aan terrein wint, is een fysieke brochure nog steeds één van de belangrijkste middelen van een vastgoedproject. En zeker voor de doelgroep van Scala.
Enthousiast geworden over deze case en wil jij ook een sterk vastgoedproject neerzetten? Mail of bel direct met Jeffrey en we komen graag met je in contact!
Jeffrey Bervoets // Creative director