0%
Group 35
View 1 HR

Wonen op niveau; dat is het luxe scala

Projectnaam:

Scala Bergen op Zoom

Opdrachtgever:

ADAM vastgoed

Met 53 appartementen, variërend van 52 m2 tot meer dan 195 m2, is Scala het nieuwe appartementengebouw aan de rand van het centrum van Bergen op Zoom. Modern en luxe vormen twee belangrijke pijlers van het project. Aan ons de taak om deze kernwaardes visueel te vertalen naar middelen. Na een brainstormsessie en presentatie hebben we de visuele identiteit vastgesteld. Vervolgens namen we concrete stappen. Interieur- en exterieurvisuals werden gemaakt, plattegronden getekend, brochures ontworpen en tenslotte werd de website mét uitgebreide woningselector gerealiseerd. Alles werd uitgedacht. Alles klopte. En dat is precies het 'wonen op niveau' van Scala.

Project team

Stephan Bervoets Nuvastgoed

Stephan Bervoets

Projectmanager

Ismay Polack Nuvastgoed

Ismay Polack

Junior marketeer

Karel van der Plas Nuvastgoed

Karel van der Plas

Art director

Jeroen Coremans Nuvastgoed

Jeroen Coremans

3D visualiser

Fabienne Bertolin Nuvastgoed

Fabiënne Bertolin

Designer

Pieter van der Laan Nuvastgoed

Pieter van der Laan

Foto- & videograaf

Teun van Amersfoort Nuvastgoed

Teun van Amersfoort

Foto- & videograaf

Michael van Hooff Nuvastgoed

Michael van Hooff

3D visualiser

Femke van Norren Nuvastgoed

Femke van Norren

3D interieurstylist

Nuvastgoed in house
View 2 HR
Scala impressie close up goud

logo ontwikkeling

In het unieke gebouw dat trapsgewijs is opgebouwd lag de basis voor het logo. Door geen harde, dichte vormen te gebruiken, maar juist te kiezen voor lijnen, brachten we het beeldmerk richting het gewenste gevoel van luxe. Als toevoeging op de branding kozen we voor een herkenbaar gebruik van marmer. En je raadt het al. De combinatie van elegante lijnen op een stevige marmeren ondergrond zorgden precies voor de juiste look & feel.

Scala marmer achtergrond
Scala Logo bruin
Scala Interieur Type9 Woonkamer HR
Nuvastgoed Scala font
Nuvastgoed Scala social media achtergrond
Nuvastgoed Scala social media

branding

Keep it simple. De kracht van een goede branding. Zeker de branding van Scala. Met een minimalistisch kleurenpalet en een klassiek lettertype lieten we de middelen voor zich spreken. Uitgesproken en helder. Want ze stralen uit wat ze moeten uitstalen: luxe en kwaliteit. Zonder poespas. Dat is wonen op niveau. Dat is Scala.

Type15 01 HR
Scala vrouw
Scala impressie close up bruin
Scala animatie
View 5 HR
Scala wegenkaart

woningselector

De website vandaag de dag vormt het centrum van je communicatie. Alle middelen verwijzen naar dit medium. Maar wat is een projectwebsite zonder duidelijke woningselector? Precies. Net niks. Om die reden ontwikkelden wij in samenwerking met Xitres/NieuwbouwOffice een uitgebreide selector. Handig voor de koper én handig voor jou.

Scala woningselector
Scala woningselector popup Scala woningselector popup 2240px
Scala BOZ Impressie HR

brochure

Middelen pas je aan op de doelgroep. Juist nu de digitale wereld aan terrein wint, is een fysieke brochure nog steeds één van de belangrijkste middelen van een vastgoedproject. En zeker voor de doelgroep van Scala. 

Nuvastgoed in house
Scala brochure
Scala brochure 01
Scala brochure 02

Ook zo’n strak
project starten?

Jeffrey Bervoets Nuvastgoed

Enthousiast geworden over deze case en wil jij ook een sterk vastgoedproject neerzetten? Mail of bel direct met Jeffrey en we komen graag met je in contact!

Jeffrey Bervoets  //  Creative director

Laatste cases  //  Laatste cases  //  Laatste cases  //  Laatste cases  //

SOZA macbook 1

SOZA Den Haag

branding  //  websites

Woonkamer 1 HR

Meesters van Apeldoorn

branding  //  visuals  //  
foto & video  //  websites

nuvastgoed-branding-lars+milou
nuvastgoed-diversen-0699