0%
10jaar
Group 35
ACE INTRO animatie2

De perfecte match tussen wonen, leren, sporten en recreëren.

Projectnaam:

ACE Amsterdam

Opdrachtgever:

VORM

In het groene Amsterdam Nieuw-West, ten noorden van De Sloterplas, verrijst op de locatie van het voormalige tenniscomplex ‘Amsterdam Community Estates’. Het concept van ACE is eenvoudig: Door de tennisbanen en bijpassende horeca op elkaar te plaatsen ontstaat ruimte voor woningbouw. Daar wordt een 3-in-1 school aan toe gevoegd, zodat er een inclusieve wijk ontstaat waar men waar men kan wonen, leren, sporten en recreëren. Onze taak? Dit innovatieve project goed in de markt zetten. Door een sterke naam, een doordacht concept en door high-end visuals en foto's, hebben we een uniek geheel neergezet; een branding die perfect matcht met de doelgroep.

Project team

Milou Bicker Nuvastgoed

Milou Bicker - Praet

Projectmanager

Karel van der Plas Nuvastgoed

Karel van der Plas

Art director

Lars Luiten Nuvastgoed

Lars Luiten

Designer

Femke van Norren Nuvastgoed

Femke van Norren

3D interieurstylist

Michael van Hooff Nuvastgoed

Michael van Hooff

3D visualiser

Jos Bakker Nuvastgoed

Jos Bakker

(Web)designer

Peter Enkelaar Nuvastgoed

Peter Enkelaar

3D visualiser

Pieter van der Laan Nuvastgoed

Pieter van der Laan

Foto- & videograaf

View 24 HR
ACE impressie a
ACE gameon

naam ontwikkeling

De kenmerkende tennisvelden combineren met hoogwaardig wonen en leven. Dat was de start van de brainstorm. En na uren zwoegen hadden we het: Amsterdam Community Estates, oftewel ACE. Het verbindt precies die juiste elementen; een nieuw stuk Amsterdam voor iedereen; een community met sociale diversiteit en de real estate van de woontorens en voorzieningen. En laat ACE nu ook nog eens een tennis term zijn. Het cirkeltje was rond.

ACE sfeerfoto tennisveld
ACE logo animatie
ACE logo
ACE typografie
Ace amsterdam posters
ACE tas
ACE play ACE play
ACE match
ACE flyer ACE flyer

tone-of-voice

Met zijn duidelijke kleuren en urban typografie hebben wij een uitgesproken huisstijl neergezet. En de gekozen tone-of-voice sluit naadloos aan. Krachtig, direct en zelfverzekerd. Stevig – met beide benen op de grond. Dat is ACE. Do you match?

ACE socials

communicatie middelen

Gebaseerd op de architectuur van de gebouwen en de lijnen van een tennisveld, hebben we kenmerkende stroken consequent doorgevoerd. Of het nu een social media post betreft of een tas – een goede branding is overal en altijd hetzelfde. En het geheel? Krachtig, stoer en stads. Precies wat het uitstralen moet.

Ace amsterdam bouwbord
ACE abri 02
ACE bord

visuals

Architectonische lijnen. Unieke composities. ACE kent mooie kenmerken. En wat brengt dat perfect in beeld? Precies. Visuals. En niet zomaar visals, maar high-end visuals. Visuals die niet van echt te onderscheiden zijn. Visuals die zeggen wat het is. Visuals die een verhaal vertellen.

Nuvastgoed in house
ACE impressie d
ACE impressie e
ACE impressie b
ACE impressie f

Ook zo’n strak
project starten?

Jeffrey Bervoets Nuvastgoed

Enthousiast geworden over deze case en wil jij ook een sterk vastgoedproject neerzetten? Mail of bel direct met Jeffrey en we komen graag met je in contact!

Jeffrey Bervoets  //  Creative director

Laatste cases  //  Laatste cases  //  Laatste cases  //  Laatste cases  //

SOZA macbook 1

SOZA Den Haag

branding  //  websites

Woonkamer 1 HR

Meesters van Apeldoorn

branding  //  visuals  //  
foto & video  //  websites

nuvastgoed-branding-lars+milou
nuvastgoed-diversen-0699