Milou Bicker - Praet
Projectmanager
Projectnaam:
Bentwijck Benthuizen
Opdrachtgever:
Van Wijnen
Wat nu nog een leeg weiland is, wordt straks een geheel nieuwe wijk. Deze wijk is ruim van opzet en ontmoeten staat centraal. Met ruim 200 woningen en een breed aanbod aan woningtypes, wordt Bentwijck een plek voor een hele diverse doelgroep. De branding, visuals, website en alle foto's en video's moesten hier geheel op aansluiten. Concreet betekende dat: maak een visuele identiteit waar iedere doelgroep – van een jonge starter tot een ouder echtpaar – zich mee kan identificeren. Wij zijn de uitdaging aangegaan en hebben de visuele vertaalslag van Bentwijck op iedere uiting doorgevoerd.
Onze diensten:
branding
Warm, vriendelijk en dorps. Dat waren onze uitgangspunten voor de visuele identiteit. We selecteerden kleuren uit een zacht kleurpalet, hielden de vormen eenvoudig en voegden een handgeschreven lettertype toe voor de finishing touch. Het resultaat was een branding die perfect in lijn lag met de kernwaarden.
website
Bentwijck bestaat uit meerdere fases. En al deze fases komen samen op één website. Gebruiksvriendelijkheid en duidelijkheid waren daarmee een eis. Met een overzichtelijke menustructuur, een interactieve situatie kaart en een heldere call-to-action hebben we dat doel bereikt. Van eerste kennismaking tot het doorgeven van voorkeuren; de klantreis klopte van A tot Z.
brochure
Drie fases – drie brochures. Met zo'n 140 pagina's per brochure hebben wij dit uitgebreide project op alle tereinen belicht. Van pagina's over de visie en locatie tot een gedetailleerd overzicht van elk woningtype, ieder onderdeel werd belicht en benoemd. En niet alleen het ontwerp, ook de teksten, de beelden en het drukwerk werd door ons geregeld. Gestroomlijnd en altijd van de hoogste kwaliteit.
visuals
Visuals mochten natuurlijk niet ontbreken. Met warme en vriendelijke beelden hebben wij de kernwaarden ook op dit niveau doorgetrokken. Met onze eigen moodboards zijn de interieurimpressies op maat gemaakt voor vrijwel alle woningtypes. En allemaal sluiten ze naadloos aan bij de levensstijl van de desbetreffende doelgroep. Herkenning creëren en interesse wekken. Daar zijn onze visuals in geslaagd.
fotografie
Wie in Benthuizen woont zal niet snel vertrekken. Een dorpsgevoel midden in het Groene Hart. Rust en ruimte – en tegelijkertijd alle voorzieningen in de buurt. Met onze maatwerk foto- én videografie hebben we deze kwaliteiten perfect in beeld gebracht.
Enthousiast geworden over deze case en wil jij ook een sterk vastgoedproject neerzetten? Mail of bel direct met Jeffrey en we komen graag met je in contact!
Jeffrey Bervoets // Creative director