0%
10jaar
Group 35
EVE header

Een doordacht concept voor een uniek project

Projectnaam:

EVE

Opdrachtgever:

Blauwhoed

EVE is uniek. Met 60 nieuwbouw bosvilla’s tussen duin en polder vormt EVE een nieuw concept in de markt. Hier kan je straks leven zoals jij dat goed vindt: bewust, gezond en samen met anderen. Aan ons de taak dit buitengewone concept te vertalen naar een sterke visuele identiteit.

Onze diensten:

Project team

Karel van der Plas Nuvastgoed

Karel van der Plas

Art director

Milou Bicker Nuvastgoed

Milou Bicker - Praet

Projectmanager

Lars Luiten Nuvastgoed

Lars Luiten

Designer

Robin Flamant Nuvastgoed

Robin Flamant

Front-end developer

Ismay Polack Nuvastgoed

Ismay Polack

Junior marketeer

Jeffrey Bervoets Nuvastgoed

Jeffrey Bervoets

Creative director

EVE logo
EVE kleuren
EVE socials

brandstory

Hoe vertaal je een manier van leven naar een beeldstijl? Uitgedaagd door deze vraag begonnen we aan onze brainstormsessies. We verdiepten ons in het beoogde plan, zochten naar de unieke eigenschappen van het concept en brachten de doelgroep in kaart. En in dit alles viel één ding op; kiezen voor EVE doe je bewust. EVE is wonen in een oase van groen. EVE is één worden met de natuur. De brandstory die we creëerden vond hier zijn basis. Choose your climate; choose your habitat; choose your own path. Choose EVE.

EVE quotes
EVE quotes 02

dienst

In het creatieve proces hebben we gezocht naar de kernwaarden. Wat zijn deze en hoe kunnen we deze vastleggen? Tijdens verschillende brainstromsessies hebben we EVE teruggebracht tot drie thema's: living healthy, living together en living sustainable. Deze pijlers hebben we vervolgens letterlijk geïmplementeerd in de communicatie.

EVE brandstory
EVE sfeerfoto
EVE beeldmerk
EVE achtergrond
EVE website 06
EVE website 04
EVE website 05

opdrachtgever aan het woord

“Wow, wat zijn wij hier al door verrast! Wat een snelheid, onwijs leuke teksten en toffe website met leuke micro interacties.”

Daphne de Bloois  //  Verkoopmanager Blauwhoed

EVE achtergrond 02
EVE website 03
EVE sfeerfoto 02
EVE website mobiel

brandbook

Met het creëren van de visuele identiteit en de website hebben wij de eerste grote stappen gemaakt. Maar EVE ontwikkeld verder. En dat vraagt telkens weer om nieuwe communicatie middelen. Daarmee is het van groot belang dat de branding bewaakt wordt. Met andere woorden: in iedere fase zal de huisstijl consistent moeten worden doorgevoerd. Altijd dezelfde kleuren. Altijd dezelfde lettertypes. Altijd dezelfde verhoudingen. Om dit te bewaken hebben we een uitgebreid huisstijlhandboek opgesteld. Het zorgt ervoor dat de huisstijl consistent doorgevoerd wordt en dat alles wat gemaakt wordt, past bij de identiteit van EVE.

EVE stramien
EVE brandbook
EVE quote 03

Ook zo’n strak
project starten?

Jeffrey Bervoets Nuvastgoed

Enthousiast geworden over deze case en wil jij ook een sterk vastgoedproject neerzetten? Mail of bel direct met Jeffrey en we komen graag met je in contact!

Jeffrey Bervoets  //  Creative director

Laatste cases  //  Laatste cases  //  Laatste cases  //  Laatste cases  //

SOZA macbook 1

SOZA Den Haag

branding  //  websites

Woonkamer 1 HR

Meesters van Apeldoorn

branding  //  visuals  //  
foto & video  //  websites

nuvastgoed-branding-lars+milou
nuvastgoed-diversen-0699