0%
10jaar
Group 35
Nuvastgoed placeholder1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Projectnaam:

Landal Pettemer Duynen

Opdrachtgever:

Van Wijnen Recreatiebouw

Investeren in een onontdekte plek met ongekende mogelijkheden. Dat kan straks in Landal Pettemer Duynen. Na een transformatie van de kustlijn en het dorp zelf is het exclusieve vakantiepark de kroon op het werk. Hier verschijnen straks 150 luxe vakantiewoningen. Maar die zullen eerst verkocht moeten worden. Een goede marketing en een passende communicatie waren en zijn essentieel. Een specifieke doelgroep en een unieke locatie – letterlijk ín de duinen – vragen top kwaliteit. Na een brainstormsessie hebben wij een passende naam en huistijl ontwikkeld en tot in detail uitgewerkt in een brochure en website. En allemaal in top kwaliteit.

Onze diensten:

Project team

Stephan Bervoets Nuvastgoed

Stephan Bervoets

Projectmanager

Lars Luiten Nuvastgoed

Lars Luiten

Designer

Karel van der Plas Nuvastgoed

Karel van der Plas

Art director

Robin Flamant Nuvastgoed

Robin Flamant

Front-end developer

Jos Bakker Nuvastgoed

Jos Bakker

(Web)designer

Nuvastgoed placeholder2
Nuvastgoed placeholder5
Nuvastgoed placeholder5b

logo ontwikkeling

Op het strand van de kustplaats Petten vind je het Palendorp; een monument van 160 palen als herinnering aan het oude Petten wat in 1792 geheel in de Noordzee verdwenen is. Samen met de zee en het recreëren vormde dit gegeven de basis voor het logo. Een luxe en stilistisch beeldmerk was het resultaat. En dat was precies wat het moest zijn.

Nuvastgoed placeholder3
Nuvastgoed placeholder6
Nuvastgoed placeholder3
Nuvastgoed placeholder3

brochure & website

Een brochure met luxe afwerking. Een website met de perfecte bewegingen. Het zijn telkens details die het geheel compleet maken. Van pagina indeling tot opmaak van plattegronden, over alles is nagedacht

Nuvastgoed placeholder5
Nuvastgoed placeholder5b Nuvastgoed placeholder5b
Nuvastgoed placeholder4

dienst

De plek laat zich niet met een paar woorden omschrijven. Het is een plek waar alles mogelijk is: een plek om vakantie te vieren, te werken en een bijzondere sfeer te beleven; een plek voor gezellig samenzijn en ultieme stilte; een plek voor jong en oud; een plek voor het opzijzetten van zorgen en actief bezig zijn. Maar bovenal een plek die uitnodigt om verder ontdekt te worden! En telkens vormde dit de rode raad in de communicatie. Met de juiste beelden, de juiste tone-of-voice en het juiste kleurgebruik wilden we steeds weer datgene vastleggen wat zich niet in enkele woorden liet vangen.

Nuvastgoed placeholder1

Laatste cases  //  Laatste cases  //  Laatste cases  //  Laatste cases  //

SOZA macbook 1

SOZA Den Haag

branding  //  websites

Woonkamer 1 HR

Meesters van Apeldoorn

branding  //  visuals  //  
foto & video  //  websites

Nuvastgoed   Brainstorm 0223
Nuvastgoed karten