Stephan Bervoets
Projectmanager
Projectnaam:
Landal Pettemer Duynen
Opdrachtgever:
Van Wijnen Recreatiebouw
Investeren in een onontdekte plek met ongekende mogelijkheden. Dat kan straks in Landal Pettemer Duynen. Na een transformatie van de kustlijn en het dorp zelf is het exclusieve vakantiepark de kroon op het werk. Hier verschijnen straks 150 luxe vakantiewoningen. Maar die zullen eerst verkocht moeten worden. Een goede marketing en een passende communicatie waren en zijn essentieel. Een specifieke doelgroep en een unieke locatie – letterlijk ín de duinen – vragen top kwaliteit. Na een brainstormsessie hebben wij een passende naam en huistijl ontwikkeld en tot in detail uitgewerkt in een brochure en website. En allemaal in top kwaliteit.
logo ontwikkeling
Op het strand van de kustplaats Petten vind je het Palendorp; een monument van 160 palen als herinnering aan het oude Petten wat in 1792 geheel in de Noordzee verdwenen is. Samen met de zee en het recreëren vormde dit gegeven de basis voor het logo. Een luxe en stilistisch beeldmerk was het resultaat. En dat was precies wat het moest zijn.
brochure & website
Een brochure met luxe afwerking. Een website met de perfecte bewegingen. Het zijn telkens details die het geheel compleet maken. Van pagina indeling tot opmaak van plattegronden, over alles is nagedacht
dienst
De plek laat zich niet met een paar woorden omschrijven. Het is een plek waar alles mogelijk is: een plek om vakantie te vieren, te werken en een bijzondere sfeer te beleven; een plek voor gezellig samenzijn en ultieme stilte; een plek voor jong en oud; een plek voor het opzijzetten van zorgen en actief bezig zijn. Maar bovenal een plek die uitnodigt om verder ontdekt te worden! En telkens vormde dit de rode raad in de communicatie. Met de juiste beelden, de juiste tone-of-voice en het juiste kleurgebruik wilden we steeds weer datgene vastleggen wat zich niet in enkele woorden liet vangen.