0%
Group 35
DeWijck Pijnacker Phone Shot

een beetje stads en tegelijkertijd dorps; welkom in wijck pijnacker

Projectnaam:

WijCK Pijnacker

Opdrachtgever:

Dura Vermeer

In Pijnacker-Nootdorp verschijnen langzaam de unieke woongebouwen van WijCK. Met circa 330 koop- en huurappartementen biedt dit moderne nieuwbouwproject straks woning voor jong en oud, voor singles en gezinnen en voor lage en hoge inkomens. Deze gemixte doelgroep en de levendige en groene buurt die het gaat worden, kenmerken WijCK. WijCK is een beetje stads en tegelijkertijd dorps. En in samenwerking met De Wijde Blik hebben wij, in opdracht van Dura Vermeer, dit project een visuele identiteit gegeven. We hebben het een gezicht gegeven. Een look & feel die naadloos aansluit op de kernwaarden van WijCK.

Onze diensten:

Project team

Milou Bicker Nuvastgoed

Milou Bicker - Praet

Projectmanager

Karel van der Plas Nuvastgoed

Karel van der Plas

(Web)designer

Femke van Norren Nuvastgoed

Femke van Norren

3D interieurstylist

Lars Luiten Nuvastgoed

Lars Luiten

Designer

Peter Enkelaar Nuvastgoed

Peter Enkelaar

3D visualiser

Ismay Polack Nuvastgoed

Ismay Polack

Junior marketeer

Jeroen Coremans Nuvastgoed

Jeroen Coremans

3D visualiser

View 1 HR
WijCK logo
Nuvastgoed in house

branding

WijCK wordt een levendige en groene buurt. Een beetje stads en tegelijkertijd dorps. Groot genoeg voor gezellige levendigheid op straat. Klein genoeg om bekenden tegen te komen. Wijck is vriendelijk. WijCK is thuiskomen. De branding hebben we op ieder terrein laten aansluiten op deze waardes. De kleuren geven het levendige karakter weer, de vormen visualiseren het thuisgevoel en het beeldgebruik laat de mens en de ontmoeting zien. En het geheel zit daarmee precies op het snijvlak van stads en dorps. Precies wat WijCK is.

WijCK-kleuren
View 3 HR
WijCk Interieur BNR37 Woonkamer HR

visueel verhaal

Om het concept van 'Mijn Wijck – Jouw Wijck – Onze WijCK' meer emotie te geven en het ontmoeten nog beter te visualiseren, hebben wij er een gezicht aangegeven. Letterlijk een gezicht. We hebben mensen in beeld gebracht en ingespeeld op het persoonlijke karakter. Door deze directe identificatie van de doelgroep, voelen mensen zich sneller verbonden dan wanneer we slechts stenen tonen.

Wijck mobiel social media
WijCK mobile insta
WijCk Interieur BNR 44 Woonkamer HR
WijCK Impressie
WijCK abri

iconische WijCKmus

Speciaal voor WijCK ontwierp streetart Frankey een iconisch beeld: een 4 meter hoog en 6 meter brede mus. "De WijCKmus zorgt direct voor een lach op je gezicht," vertelt Frankey. Met zijn gespreide vleugels heet de WijCKmus, als beeld van huiselijkheid en gezelligheid, je welkom. Dit icoon hebben wij verder geïntegreerd in de huisstijl en op diverse middelen toegepast. 

WijCK mus
Brochure wijck 2127
Nuvastgoed in house

brochure

De bijna 100 pagina's tellende brochure vormde één van de hoofd communicatie middelen van het project. En alles was gedacht. Naast een uitgebreide intoductie over het plan, de locatie en het groene karakter van WijCK, kende ieder woningtype zijn eigen pagina's met kenmerken en plattegronden. De topappartementen kregen met hun unieke plattegrond zelfs een uitklap pagina. De brochure klopt van A tot Z.

Bochure wijck 2040
Brochure wijck 2127
Brochure wijck 2069
Exterieur The View HR
WijCK Impressie 02

visuals

Visuals mochten natuurlijk niet ontbreken. Ook daarin hebben wij de brand story verder uitgewerkt. Met warme en vriendelijke beelden en met levendige situaties vol mensen en ontmoetingen, brachten we WijCK nog verder tot leven. Wordt onze WijCK ook jouw WijCK?

WIjCk Interieur BNR52 Woonkamer 002 HR
View 4 HR
WijCk interieur BNR27 Woonkamer HR

Ook zo’n strak
project starten?

Milou Bicker Nuvastgoed

Enthousiast geworden over deze case en wil jij ook een sterk vastgoedproject neerzetten? Mail of bel direct met Milou en we komen graag met je in contact!

Milou Bicker - Praet  //  Projectmanager

Laatste cases  //  Laatste cases  //  Laatste cases  //  Laatste cases  //

SOZA macbook 1

SOZA Den Haag

branding  //  websites

Woonkamer 1 HR

Meesters van Apeldoorn

branding  //  visuals  //  
foto & video  //  websites

nuvastgoed-branding-lars+milou
nuvastgoed-diversen-0699